חוזים ועסקים

משרדינו מעניק ייעוץ משפטי בתחומי המסחר ומתן השירותים, הן לחברות בישראל והן לחברות זרות המבקשות לקיים עסקים עם חברות בישראל. בנוסף, מייצג משרדנו בתחום העסקי בבתי משפט ובהליכי בוררות אנשי עסקים ותאגידים ישראלים, או זרים בקשר עם סכסוכים עסקיים.

אנו מאמינים כי אנשי עסקים יכולים לפתור סכסוכים במקרים מסוימים גם בלא מעורבות בית המשפט, או תוך קיום הליכים מוגבל בבתי משפט. כמובן כי במקרים מסוימים, ההתדיינות בבית המשפט היא הדבר הנכון ומשוללת בחירה. במקרים אלה מחייב הדבר את מיצויה במלוא הכח ובכלל ערכאות השיפוט. יחד עם זאת, לאור המציאות בה נפתחים כמיליון תובענות בשנה והעומס על כתפי 650 שופטים בישראל כבד לעיתים מנשוא אנו מאמינים כי חובתנו היא לסייע לאנשי עסקים ותאגידים לפתור סכסוכים גם מחוץ לבתי המשפט. זאת במיוחד באמצעות ייצוגם המשפטי בהליכי בוררות וגישור בהם מקיים משרדנו התמחות ייחודית ובעל מוניטין מוביל.

יתרונות הבוררות ניכרים וכוללים אפשרות בחירת הבורר, קביעת סדר יום "Tailor Made", "קיצור התור" ולוחות זמנים באופן משמעותי, חופש ממאות סדרי דין נוקשים הקיימים בבתי המשפט ואף ניהול המשפט בהליך בוררות ידידותי. שליטה בדיני הבוררות בהם מתמחה המשרד היא קריטית ללקוח ובמקרים שונים אף עושה את כל ההבדל בתוצאה.

בין אם בבית משפט, או בבוררות או גישור משרדינו עוסק בייעוץ וייצוג משפטי בתחומים שונים:

 

 סכסוכים עסקיים בין ספק – לקוח / מוכר – קונה ובכלל זאת בנוגע לטיב הסחורה או השירות, תביעות כספיות בשל בעיות תשלום או תשלום ביתר, לוחות זמנים, ביצוע ו/או הפרה יסודית של הסכם התקשרות ותקיפה באמצעות קשת עילות משפטיות;

 

סכסוכי שותפים בדבר קיום התחייבויות הצדדים וסיום פרק השותפות או התאמת תנאיה למציאות החדשה;

 

–   סכסוכי השקעות;

 

–   אחריות מנהלים ואחריות תאגידית;

 

–  עוולות נזיקיות, עשיית עושר ולא במשפט ועוולות מסחריות שונות הכרוכות באירוע העסקי;

– סכסוכים מסחריים בינלאומיים בהליכי בוררותICC  ובמוסדות נוספים בתחומים הנ"ל עם תאגידים או ממשלות זרות.